Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Σύντομο Μήνυμα για τις Εκλογές-2011

Η άριστη επιστημονική μου κατάρτιση και οι εμπειρίες μου (οικονομία, παιδεία, εργασιακά θέματα) μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση πολιτικής για την κοινωνία σε πολλούς τομείς. Πρωτίστως, όμως, η υποψηφιότητά μου είναι έπαλξη με μοναδικό στόχο να έχει παρόν και μέλλον η Κερύνεια μας. Η προσήλωσή μου στην ουσία γύρω από το εθνικό πρόβλημα και ιδιαίτερα, στην διασφάλιση του δικαιώματος επιστροφής στις περιουσίες μας είναι αταλάντευτη. Διότι, αν χάσουμε το δικαίωμα στις περιουσίες μας, η Κερύνεια τέλειωσε.  
Η προσήλωσή μου σε αρχές και αξίες αναδεικνύεται στην πράξη μέσα από τις επιλογές μου σε κρίσιμες ώρες που απαιτούσαν τόλμη και σύγκρουση με το εύκολο και σαθρό.  Στόχος αυτής της πορείας είναι ένα, να φτάσουμε στο όνειρο, στην Κερύνεια. Δεσμεύομαι λοιπόν ότι θα συνεχίσω με πίστη, εντιμότητα, μαχητικότητα και αξιοπρέπεια με βάση τις  αρχές που μας ενώνουν: Ελευθερία. Δημοκρατία. Δικαιοσύνη.

Κώστας Μαυρίδης - Υποψήφιος Βουλευτής ΔΗΚΟ (Κατεχόμενης) Επαρχίας Κερύνειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου